قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / بیانات / حفظ نظام

حفظ نظام

﴿بسم الله الرحمن الرحیم﴾

تصمیم بگیرید، عزیز من، برادر من، خواهر من، آقایان، خواهران، آقاجان، این انقلاب شما، این نظام جمهوری شما، اینهمه شهدای شما، معلولین شما، جانبازان شما، خانواده‌های شهدای شما، آنهمه که ایادی باطل، شیاطین، بلاهایی که سر شما، و شما مقاومت فرمودید و شکستشان دادید، و پیش بردید، از یادتان نرود که چه زحماتی متقبل شدید، الان تکلیف به دستمان آمده، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، حفظ حقیقت قرآن است. ما برای حفظ حقیقت قرآن. تکلیف ما خیلی سنگین. توقع خیلی سنگین از شما داریم.

خیلی باید حواس من و شما جمع باشد، جنابعالی خانم، حضرتعالی آقا، باید رفتارتان، ظاهرتان، حرفتان، کسب و کارتان، پوشاکتان، حجابتان، صورتتان، سیرتتان، امضایتان، مطلق شؤون زندگیتان باشد که به فرموده آن مولود دوم امروز، به عملتان خودتان را معرفی کنید، به عملتان مردم شما را بشناسند که شما جعفری هستید.

« کونوا لَنا زیناً و لا تکونوا علینا شِیناً »

به عملتان زینت ما بوده باشید، کاری نکنید که موجب بدبینی مردم به ما بشود که: « اینها جعفری اند؟ اینها؟ اینها که اینطورند؟ اینها که اینطور؟ چجور مذهبشان؟ رئیس مذهبشان چطور است که اینها رفتارشان اینطور؟ بخصوص توقع ما از جوان‌های عزیز ما، جوانان ما، پسران ما، دختران ما، چقدر توقعمان، اهمیت دارد و توقع داریم و خواهانیم، و شما که نهال امروز هستید، نهال امروز هستید و در آینده نزدیک بزرگ اجتماع هستید، از الان نهالتان را مواظب باشید، مراقب باشید، اجتماع به شما احتیاج دارد، ما توقع داریم از شما. در شؤون زندگیتان، در همه افرادتان، با حقیقت نظام هستی همراه بوده باشید. ضرر نمی کنید و نفع با شماست، وگرنه پشیمان می شوید.

خیلی تکلیف من و شما سنگین است. به حق پیغمبر و آل پیغمبر، خداوند شما را در راه إعلای معارف حقه ی الهی همگان را موفق و مؤید بدارد إن شاء الله تعالی.

الهی امین.
بارالها اینچنین بادا.

خدایا دعاهای ما را مستجاب بفرما.
بارالها همه ما را موفق بدار که به رفتارمان، گفتارمان، به اعمالمان، به ظاهرمان، به باطنمان، به کسب و کارمان، به تمام شؤون زندگیمان معرف دین تو بوده باشیم، سرمشق دیگران بوده باشیم، من خواهان خیر و عزت و سعادت و سلامت شما هستم، همه ی ما، این سلسله خواهان خیر و سعادت شما هستند، ما حرفی از خودمان که نداریم، حق نداریم داشته باشیم، ما خواهان عزت و سعادت و رستگاری ابدی شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *